Thursday, November 12, 2009

Pulang




salam, semalam 11hb tayar AFH aku bergolek dari shah alam ke ipoh perak. perjalanan macam biasa. barng2 aku banyak gak ar sampai rumate aku berkata

bleh bawak ke dengan moto barang ang ni

hahah boleh ar bawak sbb aku dah biasa dh.. alhamdulilah aku sampai kat rumah dengan perjalanan selama 3 jam. seperti biasa Sedara Abdullah Hakim berjuang bersama dengan aku cuma kali ni moto aku tak dapat kejar la moto LC dia tu.

dalam perjalanan dari Tanjong Malim kami diekori orang seorang pemuda. hehe ntah kenapa dia asyik follow kitorang je. brader RXZ ni ngan Nambe pelat CAK ****. semasa aku tgh bawak slow beliau memulakan komunikasi.

Sedara RXZ : Nak Pi Mana?? Balik Ipoh ka?
Aku : Apa? tak dengaq
Sedara RXZ : Nak Balik ipoh ka?
Aku : Haa.. balik ipoh.
Sedara RXZ : Aku nak balik Kuale. Hehe ( Senyum Sengih)
Aku : OOoo!! Membe yg kat depan tu balik Kuale gak
Sedara RXZ : Ye ke? ok2 aku follow je.. yang depan tu ke? LC tu kan?
Aku : Ha'ah.. nanti ikut la dia.


selepas tu aku pun memecut moto aku mengejar Sedara Hakim di depan sana. hampeh mentang2 moto laju tinggalkan aku. nasib baik la moto aku ni hebat. hahaha sampai jugak dari tersadar kat tgh jalan sambil muka menjilat tar di jalanan.



akhirnya sampai gak aku kat tujuan aku. cuma sampai je kt sign board EXIT 138 ni aku perasan Sedara Hakim kat belakang. so aku pun stop tunggu dia kat sini.



lepak2 jap. best giler lepak kat tepi highway ni. bila bas ke lori berat lalu bergegar jalan. hahah sonok plak. tp disebabkan ujan rintik2 aku pun memblahkan diri malas nk tunggu sedara hakim tu. isk2..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .