Tuesday, December 1, 2009

update

mari menjala...





salam.. gile lama aku tak update blog aku nih.. hahah bukan ape ada hal banyak ar. isk2 aku cadang nak keje ar cuti sem ni tp alih2 aku dah mati nafsu nak keje dah. so disebabkan xnak buang masa lalu aku pun buat projek tanam sayur yang bakal bermula petang ni dkat rumah aku. hahah dah bli dah semua barng cuma nak amik tanah je. nak buat eksperimen skit. ngeh ngeh...



baru2 ni aku gi Seberang Perak dengan sedara Hujepah. Gi round umah tempat aku praktikal dulu dgn gi amik buah durian. haaaa penuh satu bonet. yg pergi aku, hujep dan abg beliau. kitorang sempat gak memancing kat sana tp hampeh sekor pun x dapat ikan. air mati tp ikan xdak. isk2. macam2 kejadian ar berlaku sepanjang kat sana.. tayar kete pecah ar, nak tukar sikit punya susah.



Raya haji. mak aku buat maruku. heheh aku tukang masak. gile panas. isk2 tp x kisah ar sbb sonok buat kuih maruku ni. yg best skali bila makan. waaaa nikmatnye

raya ni x gi mana pown. lepak2 je kat rumah. g umah membe2 pastu lepak2 bersama2. heheh


sebelum tu aku gi dusun jiran aku. dia mintak amik buah. banyak giler buah langsat beliau. kat kuala kangsar. berdekatan dengan rumah sedara hakim tu. huhu kaki aku penuh dgn pacat. isk2 bukan geli tp nanti nak semayang payah. darah susah nak berenti ar.. hampeh tul pacat ni tp x pe darah kotor dia sedut.

aku kira apa, potong je dahan tersebut lalu mengutipnya di bawah. lagi senang bukan pokok aku. hahaha jahatnye aku nih.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .