Monday, August 23, 2010

aduhai facebook



salam, buka je mata on facebook, bukak je laptop tgk facebook. aduhai ape nak jadi la skang. tp facebook ni banyak manfaatnye kalau digunakan dengan betul. cam pertandingan logo AS220 tu aku just guna facebook je nak alertkan sume. haha


bukak2 facebook je gambo macam2 keluar. hatta gamba bangun tdo sekali pun. tp same2 naik la laki dengan perempuan kan. haha ada la skali tu tertengok satu video nih. pasal dosa yang kita lakukan 24 jam tanpa kita sedar.




even dlm hidup sebenarnya pun kalau aurat kita x jaga setiap mata yang memandang itu akan mendatangkan dosa kepada kita. contoh yang free hair tu. ye la comei lawa tp kalau aku tgk aku dpt dosa yg menunjuk tu pun dpt dosa gak berkali ganda sbb aku tgk skali je (hehe gua laki normal bro)



masuk bab pakaian plak, pergh memang menggugat iman la dak2 pompuan skang ni. serius kadang2 menghairahkan sbb nampak body yg mantop tu. aduhai nak ckp cmne kan. cuma pandai2 la jaga diri sendiri. gua laki ni kadang2 terpaksa ttp mata sebab tak nak kurang pahala posa tapi kalau dah sekeliling macam tu aku nak buat apa. nak tgk salah tak tengok masuk longkang. aduhai DOnia

kedit pada : www.buaya-merah.blogspot.com

at least bila aku post video ni dlm fb kan ada la sorang tu sanggup delete sume gambar dlm album dia. rasa bangga plak dgn dia dan rasa mcam itulah wanita yang ada keyakinan untuk mencari redha Allah.


Renung2kan dan selamat merenung...

<span class=


p/s : Mak nanti masuk meminang dak tu tau. baguih dia tu. tak mau buat dosa. cek suka sangat mak pun musti suka kan.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .