Wednesday, May 26, 2010

lil G






My Lil G.. itu adalah nama pangilan kepada jentera baru aku. hehe disebabkan AFH dah jadi kenangan dan sekarang ni aku dah bukak inventori baru. AHD 819


Buatan Modenas Malaysia, 130 cc dan kacak bergaya. aku sebenarnya peminat modenas. ye la dari dulu tgk cm best je. Kristar aku dulu 1st batch aku beli. tu yang sayang sangat tu.



Bercakap tentang GT 128 ni. ada seorang jejaka bernama Syed Ahmad Abdul Hadi Syed Hussien yg menjelajah dari Malaysia sehingga ke kota London dengan menaiki Jentera GT 128 ni. Maklumat Lanjut Layari website beliau



http://iamalaysian.com

wish u gud luck on ur journey..

p/s : sebenarnya dh lama dh bli. tp baru nak tunjuk. hahah stakat ni pnah gi 160 km/j - hebat2

TinyPic

3 comments:

momochan said...

lil G tuh ape

xen said...

moto abg la ira.. hehe

kimito tsumisue said...

ish3..xderla cun pun motor tuh.. (*,^)v

Post a Comment

 
Copyright © .