Saturday, May 29, 2010

katering


salam, minggu yang cukup mengenyangkan sebab ada banyak kenduri. nak dijadikan cerita aku pun kebosanan dan kekontangan duit. join la katering ni. hehe walaupun sebelum ni dah pnah join.




tak aku sangka sbb makin lama stail kenduri dah makin berubah. ingat lagi masa aku tingkatan 5 atau masa 2005 dan sekitarnya. bila kenduri hanya akan ada lauk pauk dan air sirap je. lauk kebiasaanya Ayam masak merah, Dalca, daging dan lain2 yang standard la.



tp sekarang ni dh makin berubah, air macam2 ada. kali ni air yang dowang sediakan Air asam, Air keladi dan Air tembikai susu. xsempat nak snap gambar sbb busy. orang masa aku buat katering tu hampir2 dekat 2000 orang. humaihh sibuk giler




menu dia Ayam golek, daging, dalca, masak lemak nangka. tp ikut kepada kemampuan tuan rumah la. ada yang sediakan udang dan macam2. sekarang ni dh makin banyak berubah. kot masa aku nanti kawin macam mana la ek. hahah


keje dari pagi sampai ke petang dan alhamdulillah aku enjoy la walaupun berbasah dalam hujan. hehe







TinyPic

2 comments:

momochan said...

eee ira pun nk keje gak.tringin la

xen said...

hahah meh ar join..
ari tu ckp masa cuti nk keje
keje ape?

Post a Comment

 
Copyright © .