Friday, June 4, 2010

Cuti Sekolah

yehaaa.. coti sekolah sudah tiba. dulu masa sekolah dulu masa ni la aku tungu2 tp skang ni dh lepas zaman persekolahan ni kan. Cuti Sekolah? What? dh cuti ke?


kenduri punya la banyak. skang ni aku dh ada keje dh. keje simple je.. teringat citer transporter. ye la keje jadi driver antar barang. haha cuma kete aku x sehebat kete dalam citer transporter tu la. kancil buruk je. ehehe ingat nak modified kasi letak turbo tp apakan daya.. tak mampu..

aku keje antar makanan untuk budak-budak MA kat dalam Hospital Bahagia Ulu Kinta atau nama glamer Hospital Bahagia Tanjong Rambutan. hehe


Cuti sekolah sudah tiba. apa lagi POTONG la. hehe adik aku berkhatan. masa nak masuk aku berdebar2 macam la aku yg nak kene sunat. haha tp paling best aku tgk sendiri doctor tu khatankan adik aku. ooo cmtu rupanya aku dulu.. hahah

so adik!! Sudah Potong???




"itu dia potong dia kasi balik ka?"

TinyPic

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .