Monday, June 14, 2010

Hari ini dan semalam

salam, hari2 berlalu. cuti pun makin lama makin nak abes. aduhai thesis tak siap pun lagi. mula pun tak. apa nak jadi la.

cuti sekolah ni ramai yang bertandang ke rumah aku. ramai gak. lepas sorang, sorang. meriah woo. seronok gak camni. bila lagi peluang nak jumpa dengan adik beradik sepupu sepapat.


Sorang sahabat aku dah pergi mengadap ilahi. bila pikir2 balik takut jugak sbb giliran aku entah bila. bekalan pun tak secukup mana. seksa kubur op kos 4 sure kena kan. entah la. hidup ini kejap je. kadang2 dalam tak sedar kita ada buat salah dengan ramai orang. susah kalau nak mintak maaf sebab makin hari makin ramai orang yang kita kenal. apa pun semoga roh fad dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman. sedih sangat sebab dia sorang yang baik.


bila baca blog sorang shopaholic ni kan. entah la trasa sumtin dalam diri ni. dalam tak sedar masa berlalu begitu pantas. banyak perkara yang dh berubah. teringat plak masa muda-muda dulu. kawan2 pun ramai yang dh kerja ada yang dah kawin dan macam2 lagi la. bila la jodoh aku ni.

macam2 hal jadi tp hidup ni kadang2 ada titik hitam. semakin hari semakin banyak titik tu hadir sampai satu masa hati ni makin gelap. bak kata sorang kawan aku kita tak tau bila ajal kita tapi siapa tahu saat ajal kita hampir sampai tiba-tiba tertumpah dakwat putih atas hati yang gelap tu. Hanya tuhan yang tau.

sekali-skala lepak dengan kawan2. nanti bila masing2 dah kawin tak leh selalu macam ni

TinyPic

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .