Thursday, July 8, 2010





salam, dh lama xupdate blog. biar la blog aku. ada sape kesah. hehe Sem baru dh masuk. macam2 menda kene pikir, banyak menda kene buat dan macam lagi la. sem baru ni entah la rasa macam tak ada semangat sangat. tak tau la kenapa. mungkin result terok kot. pape pun langkah kaki kanan ku masuk dalam UiTM Shah Alam ni. semoga sem ni gempak siot!! hehe



cuti sebelum ni ntah la ape yang aku buat. kadang2 rasa macam singkat je walaupun cuti dua bulan. hidup ni macam ni la kalau xtau nak buat apa. jalan2 merata tempat tapi yang memeningkan kepala ialah nak buat thesis ni. aduhai pening


dalam hidup ni banyak kali kita dalam dilema kan. rasanya tak tau cam mana nak hadapi sume ni. bila diberikan pilihan antara dua pilihan yang penting dalam hidup kita. susah kita nak buat keputusan. antara dua pilihan kalau kita silap pilih nanti macam mana. itu yang menjadi persoalan. tapi apa pun kepada-Nya kita berserah



Duit ptptn dh dapat. Kuala Lumpuq jom!!

TinyPic

3 comments:

farah@pa'in said...

chaiyokk!jangan mudah patah semangat k;) mane lah alip demam kuning yg slalu bagi nasihat kat pain.?jgn mudah mengalah- ingat, sume yang berlaku n memeningkan kepale tu lah yg banyak hikmah di sebaliknyer~~

♥aNa_sCorPyGurLz♥ said...

ayoo.. gmbr last tu k.k nmpk kecik benar..heheheh

xen said...

haha pain ni.. biasa la
ada masa kita akan penat dgn dugaan dunia tp dalam masa yang sama kita tetap jugak berusaha untuk berjaya

jangan risau pain.. hdup memang macam ni baru ada masam manis..

hidup ini indah

Post a Comment

 
Copyright © .