Saturday, July 17, 2010

tulis dialog



salam, bosan di malam sabetu ni kan xtau nak buat apa. ada la skit menda yg aku nak try kan. kot2 la ada sambutan ramai aku nak gak wat contest skit.. sape menang dpt la topup ke ape ke kan.. hehe ada brani ke?

tp try dulu smbutan cmne.. agak2 korang la kan ape yg boleh korang tuliskan dialog berdasarkan gambo di bawah ni. eheee


haluih? klick untuk besaq
tulis la kat comment tu dia pnye dialog..
TinyPic

1 comments:

N.i.M.a said...

xda idea....

Post a Comment

 
Copyright © .