Tuesday, July 13, 2010

قليلاً , قليلاً, سيصيرُ جبلًا


قليلاً , قليلاً, سيصيرُ جبلًا.
hari ni masuk kelas arab group F. dalam sejarah hidup aku la kan ni la satu2nya sorang lecturer yang foreign ajar aku tambah2 bahasa arab. aduhaii mati aku camni . lecturer melayu yg ajar aku pun aku still tak paham ni lecturer foreign. hope la berkat dia ajar aku



sipot sedot tol dak2 ni kasi aku jadi ketua kelas. dh la aku arab xpandai sangat dibuatnye tanya aku macam2 nak ckp ape..



asif ya ustaz, ana la arif.


yg ni aku hapal.
ahaha tp pape pun ayat pertama yang aku belajar dari dia ialah sikit-sikit lama-lama jadi bukit. pesan lecturer Arab aku, Dr Muhammed Yusof dari Nigeria berkata

jangan malu dalam belajar, biar orang gelakkan kita tapi akhirnya kita akan faham apa yang kita salah. Jangan malu untuk buat kesilapan kerana dari kesilapan kita belajar


ni lepas translate ar. hehe



TinyPic

1 comments:

HUZAI said...

bgus2.... caiyok gedu....

Post a Comment

 
Copyright © .