Tuesday, September 22, 2009

Hp aku rosak

salam.. nak dijadikan cerita sedih di malam raya.. hp aku terjatuh pada kadar yang aku rasa x la serius sangat.. tp entah mengapa bila aku start balik dia dirasakan mengalami sindrom nak bagi tuan dia mengamuk di malam raya.. xleh nak start dh. asyik restarrrttt je sampai aku pun nak ketat je muka.


nasib baik aku ada hp lagik satu.. kalau x merana la diri aku ini.. raya kali ni aku ada gak try bakar lemang.. alhamdulillah aku berjaya gak ar bakar lemang... gambar aku ada dalam hp yng rosak tu.. tp xleh nak upload.. apatah lagi nak bukak.. nasib badan.. aku tlg mak aku buat rendang, buat nasi tomato dengan jelatah pastu buat laksa.. mak aii aku ni macam blajar masak plak dengan mak aku.. tp pape pun aku tau aku pandai masak.. raya kali ni aku rasa macam x meriah sangat. entah kenapa... mungkin

a) aku xdapat duit raya
b) aku xdak duit nak bli mercun banyak2

c) aku tak balik kampung

d) gf aku xdak

e) mampuih pi aku la nak rasa xmeriah


aduhaii. susahnyeee tema aku kali ni .... mak aku paksa pakai wane KUNENG!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .