Sunday, September 27, 2009

Epy BdaY

salam. dari ipoh ke Shah Alam.. Alhamdulillah selamat sampai dan ada kat bilik da pown.. Raya Yang SerunukK!! Main Futsal 2 malam berturut2.. huhu lepak dengan member .
1) Aswat Bunge (UPM)

2) Nazri (Koje)

3) Apis (Poli)
4) Sapuan Lonjong (UIA)

5) Praba (Poli)

6) Zamharul (Poli)

7) Azizi Aziz (UIA)
8) Rahmat

9) Amar

10) Aizuddin (UK)


banyak lagi ar.. alhamdulilah semua dah berjaya. insyallah pasni kawin plak.. tgk sape dulu yang nak kawin.. smoga Allah memberkati perjuangan kita..


Eppy Bday To me!!! My Wish **

Materialistik..

-nak camera Nikon DSLR
-nak hp Sony Ericson 5 mp
-nak moto besar ( Yamaha YZR)

Rohaniah..

-Smoga Allah Ampunkan dosa Mak Ayah aku, Adik beradik aku, CIkgu-cikgu Aku, Sahabat aku.
-Nak mati dalam keadaan beriman kepada-NYA dan sempurna
-Semoga aku Istiqamah dalam setiap Amal Ibadah aku
-Semoga Aku diberkati dan dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan
-Dapat Jodoh yang baik dan zuriat yang soleh dan solehah.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .