Monday, September 14, 2009

Kelas Batal

salam, ari ahad ada quiz hrm dan ada kelas lepas tu. akhirnya kelas itu dibatalkan sbb student x dak komitmen nak study. En zai merajuk.. isk2 sedih gak ar sbb aku nampak ar mata dia macam dah merah je. dia ckp dia dah siapkan slide untuk kitorang lagi.. isk2 aku pun xtau nak ckp cmne. kadang2 nak manage 100 lebih orang ni memang satu perkara yang susah. aku? stay je la sbb ujan lagipun masa quiz dia dh ckp dh.. ntah ar. aku pun sedih gak sbb kalau kelas batal xsampai 5 minit sume tau tp kalau kelas ada 5 minit baru 2 orang yg tau. nyway study niat Lillahitaala...


uuuu ari ni bukak posa dengan membe aku. dak ni aku kenal masa xpdc pendidikan dan kerjaya. orangnya ok la tp sbb dh lama lost contact dulu aku rasa segan skit dengan dia. hahah pape pun ni la 1st time aku makan kat kedai pak li kopitiam tu kat seksyen 7 blakang Hakim. mahal gak ar tp puas ati la.. agak puas hati hahah.. pape pun ok la.. sonok gak bukak posa dengan kawan2 lama. tp dalam diam tak diam ramadhan dh berlalu kan. susah ar nak percaya...

aku doa tiap2 hari smoga ramadhan kali ini akan memberi impak yang besar pada aku. dan alhamdulillah berkat usaha doa dan bantuan kawan2 aku. alhamdulillah aku dah makin berubah. aku sebenarnya malas gak sbb tu masa skolah rendah sampai la diploma aku asyik dapat b je. tp dgree kali ni nak try pulun skit. nak score la abes2 paling tinggi..

cita2 aku tinggi oooo harapan nak sambung master n phd kat overseas.. aku ada jumpa dengan bekas Pengarah Kampus UiTM Perlis.. Dr Ahmad Redzuan. dia sorang yg hebat,, dia citer kalau jadi 1st class graduate masa dgree ni UiTM akan kasi schoolarship.. insyallah berkat doa aku ramadhan ni smoga kawan2 aku dn aku dapat teruskan perjuangan...



one more thing.. sejarah dlm hidup aku ar berbuka puasa dengan sultan Selangor.. heebbat!! alhamdulillah Allah bagi rezki kat aku dan kawan smpai dapat makan kat dalam meja vip tu. isk2 tak pernah aku sangka2.. bertuah ar.. nasib badan.. rezki Allah bagi aku duduk bukak puasa dengan barisan pemimpin negara. isk2 susah nak ckp.. alhamdulillah syukur.. segala puji-pujian hanyalah pada -MU Ya Allah.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .