Friday, September 11, 2009

mungkin

salam, dalam tak sedar dh 5 tahun lebih aku tinggalkan seseorang ek. isk2 satu masa yang agak panjang tu tp ntah ar.. knapa masih ada perasaan sayang lagi pada dia ek. mgkin sbb dia cinta pertama aku kot. wallahualam.

malam ni agak jiwang sedikit dengan background lagu Mungkin - anuar zain yang bagi aku banyak maknanya. orang tu nak sambung study kat new zealand. alhamdulillah dalam diam tak diam dia akan pergi jauh. ingat lagi dekat cc, pondok telefon kuning, Maybank, jejantas... tempat aku jumpa dengan dia buat kali pertama.

kerusi batu dekat dengan pak guard. hahah dah mati dah pown pokok tu. tp tu semua kenangan aku dengan dia. yang pertama dan selamanya.

5 tahun berlalu, tarikh 15 01 ... semua dah berlalu. dan sekarang ni aim aku 1st class dgree then continue master n phd kat new zealand. kalau dh jodoh akan aku tunggu sampai ke akhir hayat (ayat ni aku ske sangat sbb baru pas tgk Nur Kasih)


mungkin / biar masa menentukan segalanya

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .