Wednesday, January 20, 2010

hari ini



salam, baru2 ni gi ar jalan2 kat sekitar shah alam kan.. dengan jentera hebat aku AFH yang tersayang... heheh moto aku tu dulu rasa macam nak tukar baru.. dah siap tanya kedai n nak tolak dah. dulu harga moto ni tolak RM 1500 tp ntah cmne aku rasa macam sayang pulak. tanggung punya tangguh last2 skali adik aku yg dapat moto baru..isk2 sedih ar gak tp bila pikir balik moto aku ni ok je.. rasanya xdak pape masalah cuma sedikit make up dan mgkin adjustment skit.. hehe


nak dijadikan citer masa kat trafik light padang jawa tu kan ada la sowang kapel ni naik moto berdua. mulanya aku x kisah sangat lantak kau la hal korang kan tp ada satu perkara yang menarik minat aku.. mari kira main cari perkara pelik dalam pic ni..



saje je pos gamba masjid kat sini.. mane tau kot2 tetiba masa bawak moto tu Allah hantar malaikat maut cabut nyawa kita ke. sape tau. baik kita bersiap sedia untuk bertaubat. Insyallah pintu taubat masih terbuka lagi.

kelas OB tak la teruk sangat macam dulu2 kelas HRM. tp apa pun aku cukup respect dengan En Zainuri tu. semangat dia untuk mengajar dan hasrat dia untuk tgk AS110 dan AS220 jadi macam dulu. insyallah selagi kami jadi PG's akan kami tunaikan hadiah Planter's Guild kali ini untuk En Zainuri


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .