Monday, January 25, 2010

pemimpin

salam, pimimpin akan dilihat dari semua segi. sebagai pemimpin orang akan lihat macam mana cara kita dan macam mana perlakuan kita. tp orang silap.

mgkin aku silap tp tah sape silap ntah. pemimpin pun manusia biasa gak. kadang2 ada salah percakapan salah perbuatan.


aku dengan cara aku, orang tak suke aku peduli ape janji aku buat keje. kalau nak puaskan hati semua orang aku xmampu.


baik aku puaskan hati mana yang mampu tapi semestinya ada suara2 manja yg mengutuk dan menikam dari belakang.


orang tengok pada kesalahan lebih daripada kebaikan. nak buat macam mana. 100 kebaikan akan dilupakan dengan 1 kesilapan yang kecil.

hey!! ini hidup aku!! tp pegang pada prinsip ni.



yang jauh itu adalah masa lalu...
yang dekat itu adalah kematian..
yang berat itu adalah amanah...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .