Tuesday, January 19, 2010





salam, ari yang memenatkan. biasa la jadi presiden PG's ni sibuk skit.. ceyyywahh..!!! baru2 ni ada quiz ob. ntah ar.. boleh ar kot aku buat tp still dapat rendah.. kat rumah ni bukan buat ape pown. tdo tgk movie pastu online.. hmmm


perjalanan dari rumah ke UiTM ikut pintu belakang agak jauh ar. minyak banyak pakai tp insyallah perjalanan untuk mendapatkan ilmu senantiasa diberkati. citer bab tanggungjawab dan amanah ni memang agak payah.

bagi sesetengah orang amanah dan tanggungjawab ni berat sangat tp aku cuba pandang pada sudut positif. ALLAH maha kuasa dan Dia tak akan menganiayai hamba-NYA. aku anggap ini sebagai satu ujian dari Dia sbb ape aku rasa bila satu amanah tu diberikan kepada kita tu tandanya ALLAH nak kita menghadapi hidup ini sebagai pemimpin.

brader : salam, sedara ni alip ek? mantan mpp dulu ek
aku : ye saya, ngape?'

**********(pendek citer)*******************


brader : nak jadi calon MPP x?
aku : maaf saya rasa macam xnak bertanding la sesi kali ni.
brader : ala kenapa? sy tau awk bagus lagipun lain la jadi MPP cawangan dengan main campus.
aku : maaf la sy nak tumpu pada study sy ni.. nak score dekan n grad 1st clas dgree

*************(pendek citer lagi)**********************


aku : saya nak pi meeting PG's. salam
brader : salam


nape aku xnak jadi MPP??

1) Nak dapat 1st class dgreee
2nd) leteh sayang ku, Diploma cukup la
3rd) ada orang x suke.. hhehe

derma darah

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .