Thursday, January 14, 2010

windows 7

salam,,, laptop buruk aku ni dilengkapi dengan windows seben.. heheh apa kelebihan dia? ntah ar sbb dia best kot.. lap top aku ni spesis yg lama n xsupport la windows 7 nih.


graphic card dia ATI RADEON xpress 1100 xsupport la.. kalau aku install je dumb memory so aku terpaksa la cari alternatif lain untuk gunakan graphic card nih.. mane cntik!! huduh ar skang ni aku view tenet ni. nak men game hampeh.. cam ape je.. tp insyallah aku akan cari penyelesaian dia..


Aku jadi Presiden Planter's Guild untuk AS220 Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Teknologi Perladangan kat UiTM Shah Alam.. Gah pada nama tp amanah dan tanggungjawab susah nak ckp

Smoga Allah mengurniakan aku kekuatan dan ketabahan dalam memikul amanah dan tanggungjawab ni. semoga aku jadi pemimpin yang baik dan amanah.. INSYALLAH

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .