Thursday, March 18, 2010

Bernarda Alba


a woman's place is home'.

assalamualaikum, baru2 ni ada aku gi Tgk satu teater yang diadakan kat KLPAC kat Sentul bertajuk bernarda alba.

gi sane ingatkan naik bas UiTM tp last2 naik bas skolah jew.. mmg romantik giler sbb dh lama x naik bas skolah ni kan.. isk2 rindu zaman skolah aku dulu.. haha jadi geng bas skolah jap. :P



citer yang sangat best dan pertama kali aku tgk pementasan teater secara professional. ye la slama ni aku tgk teater dak2 UiTM jew. aku ingat lagi dulu ntah cmne aku leh sangkut jadi teknikal krew untuk teater dan tarian UiTM Perlis.


aku jadi krew untuk Festival Kebudayaan UiTM dekat UiTM Merbuk. haha best gak sbb kitorang dpt anugerah khas juri. tajuk teater aku dulu ape ntah dh lupa la..

nak tau citer pasal bernarda alba ni try google.. heheh



sempat gak berposing kat sana.. KLPAC ni mmg best. menggabungkan unsur lama dan baru. bangunan dia asalnya bangunan lama tp ditambah dengan struktur baru. nampak klasik la.


ada plak hasil seni yg menarik hati cm kerusi yang dowang sediakan nih. pape pun rasa cm nak tgk je lagi teater ni. thanks to our beloved Bell lecturer. Mr Alfred C. Philips and with his trademark.. ( Wooo'ooooo)


1 comments:

mummamiahaha said...

my beloved lecturer tuh..huhuhu

Post a Comment

 
Copyright © .