Thursday, March 25, 2010

Family day


assalamualaikum, Sudah berlalu 20 dan 21 hb mac 2010.. Family day n pertandinga futsal dh selesai semua. alhamdulillah segala kepenatan berbaloi-baloi. huhu best gak ar dengan layan sukannye macam2..


aku tarik tali. rasanya tarik tali paling tak adil la pada aku. pakat2 tolong kat belakang.. refree nak ckp ape dah ramai :)

dah tu main pertandingan yg ada kelucahan skit. kepada saudara rawi kita ni mmg berbakat dan dia telah menunjukkan bakat beliau.. Cayalaaa bro..!



pastu main futsal. sempat gak la aku main futsal ganti geng yg x dak pemain. haha ntah cmne kawan aku zabir kadiran kasi aku pinjam kasut peninggalan rumah beliau. abeh rabak aku main tp kalah gak. huuu sdeih siot tp pape pn aku ingat nak antar kedai la kasut tu kasi jahit.



ingat nak bli kasut maen futsal ke satu. apa lagi sem baru bukak serang al-ikhsan baru bukak kat seksyen 7 nih.. cayalahh!!!


bedebar2 tunggu sok dinner AS220. macam2 jadi tp pape pun macam kata orang

insyallah, segala pekerjaan dengan niat yang baik akan dipermudahkan oleh ALLAH dan diberkati oleh-NYA. yakin dan berusaha lalu akhirnya tawakal.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .