Thursday, March 18, 2010

penat



Tidak sempurna iman bagi orang yang tidak beramanah dan tidak sempurna agama bagi orang yang tidak menepati janji” (Riwayat Ahmad).

Tiada iman pada orang yang tidak beramanah” (Riwayat Ahmad)



assalamualaikum, penat sungguh bulan ni, dengan famili day, dgn futsal dengan dinner dan macam2 lagi la. amat memenatkan lorr.. tp nak buat cmne dh amanah so kena la buat.

dalam invitation ni siap ada gambar En Zainuri lagi tu.. hebaattT!! sape tak datang alamat nak meninggal.


nasib baik la ada kawn2 yg leh diharap untuk jalankan semua menda tu. alhamdulillah semoga Allah memudahkan segala perkara.



ari ni ada Hari bertemu Pelanggan UiTM Shah Alam. huk aloh macam2 ada.. aku sempat gak pegi dan kumpul banyak2 coklat, buku n pen. hahah jahat giler tp nak wt cmne kalau aku x amik orang lain yg amik. ngeh ngeh ngeh




ada la booth 3b dengan booth peers yg menarik hati aku. bukan ape ada orang yg aku kenai. heheh best ape layan dowang. kat booth peers aku layan la test menatang ape ntah. aku ni jenis KAYU? adakah aku Kayu? oh tidakkk!! hahah

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .