Tuesday, April 20, 2010

Aku dan Dia

salam, apa yang kita ada tak semestinya akan menjadi milik kita selamanya hatta nyawa ni pun hanya sekadar pinjaman. apa yang kita ada tak selamanya akan kita miliki. sampai satu masa semuanya akan pergi.



mungkin ada yang pergi untuk seketika dan ada yang akan pergi untuk selamanya.
hidup ini terasa kosong bila satu perkara dalam hidup aku telah pergi menginggalkan aku.



satu perkara yang banyak sangat berjasa kepada aku. susah senang aku dengan dia je. berhujan panas bersama, peluh dan darah berlinangan untuk dia. bahagia dan gembira bersama dengan dia. tp sekarang ni dia dah tak ada.





sedih waktu aku nak berpisah dengan dia. sebagai lelaki air mata itu satu perkara yang amat berharga tp entah kenapa air mata aku menitis disebabkan dia. aku sayangkan dia tapi mungkin takdir tidak membenarkan kita bersama lagi



selamat tinggal sayang, selamat tinggal kasih, selamat tinggal cintaku...





masa nak balik dia pancit kat Highway Rawang. aduhai sepanjang 6 tahun dengan aku baru ni kali pertama dia pancit kat highway. mungkin tanda kot dia nak abeskan masa, manja2 dengan aku. huuuu sedih wooo..







selamat tinggal AFH 5879 - Motosikal yang banyak berjasa,
Selamat Bertugas AHD 918
- moto baru

2 comments:

muhammad said...

skrng ni dh tinggl kngn.. mujur la ak smpat naik AFH... hermmm

xen said...

eksiden plak tu. hampehh ada lagi parut.. isk2
masa jual pn ada lagi kesan eksiden

Post a Comment

 
Copyright © .