Saturday, April 3, 2010

Dekan dan Din


salam, bila sesuatu yang kita usahakan tu berjaya dalam tak langsung orang akan menghargai kita. tapi kita kena sedar tak semua yang kita kecapi akan dihargai dan tak semua yang kita ada mampu kita kekalkan.



terima kasih Fakulti Sains Gunaan, kemarau dekan aku sepanjang diploma akhirnya berakhir. kekecewaan aku sbb masa diploma dulu tak dapat dekan Alhamdulillah ditebus masa degree nih. setinggi-tinggi kesyukuran ku panjatkan kepada Ilahi. Segala rezki, limpah kurnia-Nya dapat aku berdiri seperti hari ni.



ada majlis Anugerah Saintis Muda. Best gak la sbb dapat makan free. makan cam orang gile hahah tp x la gila sangat. Alhamdulillah aku dapat dekan sem lepas. Insyallah sem ni aku cuba lagi ek. Doa kan aku dan kawan2 aku.

Blockquotetahniah kepada kawan2 aku yang dapat anugerah dekan sem lepas dan kepada semua insyallah sem ni aku doakan semua kawan2 aku dapat dekan.







kata2 din beramboi pada Final Raja Lawak. Siapa sangkakan. aku terkedu bila tgk video ni. tgk banyak kali. macam ada sumtin dalam video ni yang nak disampaikan.. agak2nya apa ek. lu pikir la sendiri.

al-fatihah kepada beliau. semoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan diringankan seksa kubur

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .