Wednesday, April 28, 2010

Bulan

Malam
Bila rinduku bertambah dalam
Kau datang lagi dengan kenangan
Oh! betapa dinginnya malam ini

Salam, Ari ni malam rabu.. ada pasar malam kat medan selera. woohaaa makan! ari ni merupakan ari bulan pornama. sejuk mata memandang bila tgk bulan purnama kat atas langit

pungguk rindukan bulan, tp bulan?
orang melihat seseorang itu dengan anggapan dia yang terbaik, dia yang aku puja yg aku rindu selalu yg aku sayang tp orang tu? aduh gila bayang..


malas nak pikir, malam tadi pas je setadi kat rumah dak2 seksyen 17 td aku nek moto balik rumah. lepak2 jap tgk bulan. perghh rasa macam keciknya diri ni disisi Allah. hinanya diri ini. aduhaii balik cepat2 semayang isyak.




haha
jom tgk bulan. cantik kan. time ni la nk tgk. nanti sape tau kot2 Allah tarik balik ke nikmat anugerah penglihatan kita ni.



p/s : tgk bulan jangan tgk benda lain dh.

1 comments:

muhammad said...

SEKSYEN 17 @ 18??
apbila mlihat bulan, mka tringt sseorng....
hermmmm

Post a Comment

 
Copyright © .