Tuesday, October 20, 2009

Busy

salam.. minggu yang membusykan diri. heheh xtau nak sambung citer dari mana.. uummm

1) ada test CSC

2) malam tu ada DInner AS220 kat dengan canseleri

3) ada quiz HRM

4) ada Konvo

5) ada Asingment

6) adoii laaa



heheh malam smalam ayah aku call aku.. katanya nak datang sini tp xdak tempat nak stay.. adei la ayah aku ni kejap nak datang kejap xnak datang. alih2 nak datang... tp pape pown DATANG laa... eheee aku nak sangat sbb aku anak sulung so aku yang pertama dapat diploma dalam famili aku. xkisah diploma ke asal dapat konvo kan.. heheh cari pnye cari tempat sewa ada la satu hotel ni.. nama dia EZ World Hotel dengan harga bilik Deluxe RM 79. isk2 murah gak ar.


dengan bantuan Moto AGE Hakim kami pown pergi ke Hotel tersebut..
namun begitu tidak nama cabaran kalau tak ada halangan. cillakakk boleh plak masuk highway sampai ke plaza tol Kelang Utara tu.. isk2 dah la tu silap masuk lorong bolee patah balik dalam highway tu.. isk2.. padahal dekat je hotel tu.. adoi mak!!!

bawah ni pic masa dinner.. wahaa pas je TEST CSC aku teroos gi dinner.. lapa so Makan je la. tunggu ape lagik..

abdullah hakim

aku

dak2 nih.. snap skit
tujuanku. mAkAn

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .