Thursday, October 8, 2009

Jiwa..

salam. arini agak sedih skit. bukan ape sbb nak layan jiwa ni. jarang sekali nak layan jiwa ni kadang2 bila dah free nak gak rasa. smalam masa jawab test Bell aku teringatkan kat seseorang. ntah ar cmne leh teringatkan dia. sampai ke malam aku tak senang duduk. nak call nak msg xleh. dia marah karang.. ntah la..


aku gi teman kawan g bli hadiah buffday awek dia. aku masuk satu kedai ni. ternampak sumtin yang cukup cntik.. huhu aku teringin sangat nak beli tp aku xtau nak kasi kat sapa. ntah la.. sedih lagikk!!! nasib baik kedai nasik lemak tu bukak lagi. terubat gak la kesedihan ini dengan nasik lemak Jati. :P



orang cakap kalau sedih, gembira, kecewa, bahagia, suka, duka dan macam2 la kita kene ucap syukur kat Allah. bila sedih baru nak ingat kat DIA payah la kan. insyallah semoga aku ni tak tergolong dalam orang yang tak bersyukur.


2 comments:

Unknown said...

sedeynye sy bce..huhu..T_T

Aku Alip said...

xdak ar.. heheh kadang2 sedih gak ar tp kadang2 enjoy gak ar.. hdup penuh warna warni

Post a Comment

 
Copyright © .