Sunday, October 4, 2009

Test!!!

salam.. 1st skali epy bday kat sahabatku ainul fauzei.!! ahaaa rumate aku sebelum ni.. smalam bday dia.. dan paling penting skali 2/10 adalah bday ayah aku!! Selamat Hari Jadi kepada En. Md Aliudin Zainon. kesian kat ayah aku bila aku call tanya dapat hadiah ke x dia cakap xdak sape nak bagi kat dia. adei la.. tp aku dah kasi advance dh. Butang baju melayu Mutiara khas import dari Labuan. yeezzaaaa

epy beday to my father.. with my pak tam... dia sebelah kanan..


Semalam ada test 2 HRM. sehari suntuk aku study. macam nak final exam dah rasanya tp alhamdulillah la berkat doa dan usaha dapat la jugak jawab. huhu tiru? wwoooo bincang je memula. pastu buat sendiri. hahah x tiru pown. buat keje sendiri. xleh jawab sudahhh!!!



sehari sebelum tu. ada Jamuan berbuka puasa Kolej Perindu yang tersayang. :D haha aku pergi dengan niat semata-mata nak MAKAN je. apa lagi gi ar.. tp alhamdulillah setiap kali gi memana selalu ontaim..!! pegi terus beratur amik macam orang gila. hahah dari pagi xmakan tuh!!! biasa la kalau kita x abeshkan makanan tu sape lagi. tak ke membazir namanya tu... isk2..

haa tadi masa nak gi kelas terserempak dengan moto lagenda uitm perlis.. haha membe aku pnye.. isk dia ni memang terer bab moto. tp moto dia memang tak leh disangkalkan lagi kehebatannya.. hehe



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .