Tuesday, October 13, 2009

Derma darah pada Chin Peng

smalam Pusat Darah Negara datang kat foyer Menara SAAS tu.. ada derma darah. aku pun dh lama x derma so gi ar derma. sebelum tu berlari nak gi makan sbb x makan xleh derma. biasa la pas derma ada la makan2 kan dowang sediakan tkot2 gak la kitorang pulun habis2. so dah kenyang gi ar derma. adeii la macam2.. heheh sonok gak.. dak Abdullah pun derma gak. isk2..

seminggu sebelum. ada sekor kucing aku jumpa kecik n comei jalan terhegeh2 macam orang tua. meow2 satu perindu. aku rasa dia round perindu 1 sampai 4 ni sbb nak cari mak dia kot. disyakki mak dia telah maut semasa melahirkan dak chin peng ni.. hahah aku n rumate2 aku amik la bela dia. kasi minum susu, makan pe smua.. rumate aku ALip gak kasik nama Ching Peng.. sbbnya... ntah ar dah dia yang bagi.. waktu2 mesra dengan CHin Peng sungguh bermakna.. cewwaahhh!!! tiap2 malam datang bilik kitorang makan nasik.. pastu lepak2 dlm bilik. slalu chin peng lepak kat cooler tu.. kesian x dak mak...

namun dijadikan citer cukup seminggu chin peng hilang tanpa berita.. alahaiii.. pelbagai andaian telah berlaku..

1. Kene Culik
2. Kene Lenyek
3. Tersepit dalam Lubang Jamban
4. Merajuk
5. Telah Menemui Penjaga yang baik.

pape pun aku harap sangat CHin Peng SIhat Selalu.. Hope so.. best of luck Chin Peng..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .