Saturday, October 24, 2009

Sebelum Exam

salam, peristiwa yang berlaku beberapa hari ni

1) Aku dalam dilema nak gi Kelas SOIL AGR 501 atau Majlis Jamuan Raya dan AGM ALumni MPP. tensen last2 aku gi dinner sbb makan free.. wahahaha


masa ni AGM. aku buat ape? makan je la



2) Jalan2 gi merayau serata Shah Alam. Lepak kat Taman Tasik Shah Alam Sambil Makan ABC bungkus dari Seksyen 2.

3) semasa merayau kat bulatan mane ntah, dengan Izin Allah tetiba tongkat moto aku tercabut. adesh2 kat tgh2 bulatan plak. POsing balik amik tongkat tu. aisehh cmne leh jadi nih.. aduhaiii


Sedara Hakim sedang mengambil tongkat di tgh jalan

4) Jumpa dengan membe yg Konvo ari sabtu tu. isk2 ramainye umat manusia yang konvo. hahah nak bli bunga ke coklat ke tp mahal so cari yang murah2 je.. malam tu pi makan MC D. adeh2 lari budget.


hahah
lupa nak citer. ada kawan aku sorang ni dari UiTM Arau. kitorang sama2 sambung study kat shah alam ni. tp ntah camne dia jatuh sakit dan terlantar di hospital. aku nak jenguk tp jauh sangat. kesian kat dia. aku cuma boleh doakan kesejahteraan dia. katanya kena kanser tp kalau berubat ada orang santau. wallahualam.



Hanya Allah yang mengetahu apa yang terjadi di langit dan di bumi ni. semoga dia sihat sejahtera dan baru2 ni dengar citer dia dah boleh balik rumah.
beliau dengan nama manjanya Fad sorang yang manis, comei dan baik hati. kata orang sejuk mata memandang dan memang jadi rebutan mak ayah untuk jadi menantu. :)


sedih sbb konvo dia xdapat datang. atau dia datang mgkin aku tak perasan..
smoga dia cepat sembuh dan kembali bersama dengan kitorang kat Shah Alam ni. :)

smoga cepat sembuh

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .